For Divert handler brugertest og analyse om at sikre, at produktet skaber værdi, både for forretning og for slutbrugeren.

Jeg anvender anerkendte metoder fra Design Thinking og Human-Centered Design til brugerinvolvering og analyse af resultater. Metoderne hjælper mig med at få større indsigt i jeres brugere/kunder, identificere problemer og ting, der virker godt i et UI (brugergrænseflade) og kommunikere resultater fra undersøgelser i et forståeligt og brugbart format.

Eksempler på aktiviteter

  • As-is scenarios/User journey mapping
  • User flow charts
  • Informationsarkitektur
  • User stories (to-be scenarios)
  • Personaer/proto-personaer
  • Usability test (brugertest, tænke højt-test)
  • Brugerinterviews
  • Spørgeskemaundersøgelser
  • Tracking og analyse af adfærdsdata
  • Anbefalinger til design
Vil du vide mere? Kontakt os
Få flere kunder med UX-design - DivertFå flere kvalificerede medarbejdere med UX-design - DivertDivert - Målrettet og målbar UX-design